Приватна особа
Тип автомобіля: З пробігом
Пробіг: 10 тис.км.
Умови продажу: Звичайний продаж, Можливий обмін
Розмитнена: Так
VIN номер: WBACB11060FC61061
Держ. номер реєстрації: КА1340НМ
Об'єм двигуна: 2.50 л.
Модель: 3 серія
Рік випуску: 1992
Тип кузова: Седан
Кількість дверей: 4
Кількість місць: 5
Kолір: Чорний
Коробка передач: Механічна
Тип приводу: Задній
Вид палива: Бензин
Потужність: 270 к.с.
Витрата палива: 16 л/100км
Лакофарбове покриття: Незначні сліди експлуатації (дрібні подряпини, сколи)
Технічний стан: На ходу, технічно справна
Опис
Продаю свою е36, яка у власності більше 2-х років. Кузов в гарному стані, по порогам, стаканам і тд- питань немає. Салону уваги не приділялось тому є як є, люк робочий. По документам також жодних питань немає. Технічно до автомобіля також питань немає- двигун працює ідеально, турбіна дує, підвіска без нарікань, коробка, редуктор та привода також без люфтів та інших дефектів. Коротко по спеку:
1) двигун: м50 2.5л + турбіна, близько ~270сил на буст оф режимі (0.6 бара наддув), буст он на 1.2 бари не доналаштували, але це реально зробити та отримати десь 310-330сил без жодних вкладень. Паливний насос АЕМ 340л, форсунки 600куб (до 450сил вистачить). Турбіна td-04 гібрид, роздувка з ~2200 обертів, акцент був на ранній спул для зручності в дрифті, а не на кількість сил.
2) трансмісія: зчеплення кераміка, куліса короткоходна ironbox, заварка
3) підвіска: спереду койловери з усіма регулюваннями по висоті, жорсткості і тд, опори ironbox з регулюваннями, розпорка, вкорочена сошка, розварені ричаги, ззаду майже сток, тільки пружини з заниженням. Гідно-ручник ironbox.
4) салон: ковш, ремні таката 4 точки, кермо типу Nardi, датчик наддуву.
Зовнішні тюнячки видно на фото.
Все працює справно та без нарікань, 17-те колесо по сухому крутить, сів та поїхав. Конфіг будувався з упором на надійність та простоту, і зарекомендував себе дуже добре. Інші деталі та питання- звертайтесь.
1) двигун: м50 2.5л + турбіна, близько ~270сил на буст оф режимі (0.6 бара наддув), буст он на 1.2 бари не доналаштували, але це реально зробити та отримати десь 310-330сил без жодних вкладень. Паливний насос АЕМ 340л, форсунки 600куб (до 450сил вистачить). Турбіна td-04 гібрид, роздувка з ~2200 обертів, акцент був на ранній спул для зручності в дрифті, а не на кількість сил.
2) трансмісія: зчеплення кераміка, куліса короткоходна ironbox, заварка
3) підвіска: спереду койловери з усіма регулюваннями по висоті, жорсткості і тд, опори ironbox з регулюваннями, розпорка, вкорочена сошка, розварені ричаги, ззаду майже сток, тільки пружини з заниженням. Гідно-ручник ironbox.
4) салон: ковш, ремні таката 4 точки, кермо типу Nardi, датчик наддуву.
Зовнішні тюнячки видно на фото.
Все працює справно та без нарікань, 17-те колесо по сухому крутить, сів та поїхав. Конфіг будувався з упором на надійність та простоту, і зарекомендував себе дуже добре. Інші деталі та питання- звертайтесь.
ID: 843120307
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 16 квітня 2024 р.
Дріфт корч bmw e36 m50 2,5л турбо
6 000 $
Договірна
Місцезнаходження