Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Хобі, відпочинок і спорт
  3. Вело
  4. Електровелосипеди
  5. Електровелосипеди - Житомирська область
  6. Електровелосипеди - Баранівка
Електротрайк (триколісні) FADA NiMBUS
Електротрайк (триколісні) FADA NiMBUS
Електротрайк (триколісні) FADA NiMBUS
Електротрайк (триколісні) FADA NiMBUS
Електротрайк (триколісні) FADA NiMBUS
Електротрайк (триколісні) FADA NiMBUS
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Стан: Нове

  • Бренд: Інший

  • Номінальна потужність: 800 Вт

  • Запас ходу: 55 км

  • Максимальна швидкість: 35 км/год

  • Максимальне навантаження: Більше 120 кг

Опис

Електротрайк FADA NiMBUS є новинкою 2024 року! Модель являє собою поєднання доопрацювань технічної складової моделей електротрайків FADATM і варіант, який реалізований у корпусному виконанні з лобовим склом, дахом і може пропонуватися в комплектації зі знімним, м'яким периметральним дощовиком з вінілової плівки. Таке виконання є поєднанням практичності та захищеності від можливо зовнішніх несприятливих умов під час його експлуатації. Звісно, чесно кажучи, треба наголосити, що дана модель не має задатків всюдихода і експлуатувати її буде потрібно з розумінням того, що все ж таки це насамперед електричний трайк, транспортний засіб для переміщення по звичайних дорогах, тільки виготовлений з урахуванням безумовної можливості використання навіть у холодну осінню пору у період опадів та вітрів.
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1680
Ширина, мм 940
Висота, мм 1770
Споряджена маса, кг 132
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається з 6 тягових свинцево-кислотних акумуляторів виконаних за AGM-технологією загальним номіналом 72V-20Ah (1440 Вт * год).
Запас ходу на електротязі, км Від 45 до 55 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки.
Максимальна потужність електродвигуна, Вт Номінальна потужність - 750 Ватт Максимальна потужність – 800 Ватт
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤450
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤35
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на два посадочних місця + дитяче
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт із силою струму 2.8А
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (брелок в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + м'який дах, що легко знімається, і бічний захист від дощу! Найпотужніший 800 Ватт повноцінний двомісний варіант + розкладається третє сидіння для дитини та руків'я для неї. Легкосплавні диски та безкамерні шини
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Среднее время полной зарядки от 6 до 8 часов. Производится по технологии использования гелеобразного электролита и рекомендован для техники на электрической тяге. Электролит в сгущенном состоянии, благодаря чему батарея более устойчива к температурному воздействию и глубоким разрядам. Данный тип АКБ отличается повышенным количеством циклов заряда-разряда: более 400 при DOD (глубине разряда) 80%. Пластины тягового аккумулятора имеют более плотный активный материал, благодаря чему они устойчивы к глубоким разрядам и не теряют емкость.
Тип панелі приладів РК панель приладів
КПП Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип приводу Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним ножним приводом та дублюючим важелем ручного управління, розташованим на кермі
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Барабанний з механічним ручним приводом
Колісні диски Легкосплавний алюмінієвий
Вантажопідйомність, кг до 180
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-8, задні шини 3.00-8
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м Модель в упаковці - 1,37 + Дах та кронштейни кріплень до нього -1,55
Ширина, м Модель в упаковці - 0,71 + Дах та кронштейни кріплень до нього - 0,70
Висота, м. Модель в упаковці - 0,65 + Дах та кронштейни кріплень до нього - 0,15
Об'єм, куб.м 0,79 (Два места)
Вага, кг 146
ID: 838909552

Зв’язатися з продавцем

OTO-MOTO

на OLX з липень 2016

Онлайн 15 травня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 12 травня 2024 р.

Електротрайк (триколісні) FADA NiMBUS

1 290 $

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон