Бізнес
Марка: Zongshen
Стан: Новий
Коробка передач: Автомат
Розмитнений: Так
Тип приводу: Задній
Рік випуску: 2023
Опис
Нова модель SHARX 300 - це дуже цікавий варіант популярних транспортних засобів для можливостей пересування поза межами звичайних доріг.
Силовий агрегат
Двигун на моделі встановлено цікавий. А його особливість у тому, що розроблявся він виробником виключно для встановлення на квадроцикли, подібні до них 4-х колісні малоформатні баггі або схожі транспортні засоби для використання поза дорогами.
Кілька ключових особливостей агрегату полягають у тому, що коробку передач виділено в окремий елемент, вали КПП не перебувають у картері двигуна, тому що конструкція шестерних пар виконана в масивному габаритному форматі для "перетравлення" навантажувальних режимів руху техніки, на яку встановлено мотор. Не можна забувати про те, що в ній передбачено і два режими "HIGH" - підвищений і "LOW" - знижений. Габарити і вага деталей трансмісії в такому разі мають значення, тому що зі звичайного скутерного або мотоциклетного двигуна зробити живучу, надійну КПП для позашляховика все-таки дуже складно (cкутерні варіанти швидше для малорозмірних квадриків підходять).
Картер двигуна окремий і особливої форми, щоб у режимах великого кута нахилу не було масляного голодування. Сам циліндр і головка циліндра мають достатню товщину корпусу, щоб у режимах температурних навантажень витримувати баланс нагріву без шкоди.
Рідинне охолодження з немаленьким за розмірами радіатором та вентилятором також покликане продовжити ресурс мотора, який штовхає вперед пристойний за розмірами і масою екземпляр ТЗ.
А перемикання між знижувальним і підвищувальним рядами виконує райдер за допомогою переміщення звичайного механічного важеля, сам механізм не має купу електронних датчиків, бо складність зворотньо пропорційна надійності.
- Двигун має ступінь стиснення 10.7: 1 та двоклапаний ГРМ. Він достатньо, але не надлишково потужній. Зворотний бік такої медалі - це збільшення надійності та моторесурсу агрегату (звичайно ми говоримо про двигун саме для цього транспортного засобу з урахуванням співвідношення кожного кілограма маси на одиницю потужності та навантажень на агрегат в умовах бездоріжжя).
У головці циліндру знаходиться один розподільний вал, який приводиться пластинчастим ланцюгом, а регулювання теплових зазорів на впускних та випускних клапанах іноді потрібно здійснювати за допомогою звичайних щупів.
З обох сторін двигун закритий захисними екранами для мінімізації попадання бруду/вологи в вузлові елементи. Живлення двигуна здійснюється за допомогою інжекторної системи.
Трансмісія
Безступінчастий варіатор (CVT) є невід'ємною частиною самого двигуна. Стандартний тип КПП, що використовується на аналогічних всюдиходах. Конструкція немає особливих проблем, через ролики варіатору те ремінь, потужність передається в КПП яка має два режими:
Знижувальна (L) - в даному положенні досягається максимальний крутний момент при низькій швидкості, що необхідно для підняття в гору, буксирування або збереження постійно низької швидкості.
Підвищена (H): стандартний режим для звичайного руху квадроцикла.
Перемикання між режимами їзди вперед і назад організоване за допомогою зручного, хваткого важеля, розташованого з правого боку. Єдиним обмеженням є необхідність зупинки для зміни передбачених режимів КПП.
Крутний момент передається за допомогою карданного вала на задній редуктор. Від редуктора розходяться дві півосі до лівого і правого колеса. Права піввісь проходить всередині порожнистої труби, яка є частиною маятникового важеля підвіски. Важіль виконаний у такому вигляді тому що це дає змогу зробити його масивнішим і стійкішим в умовах бездоріжжя.
Комплектація SHARX 300 обов'язково припускає наявність фаркопа. Він стандартизований та дозволить взяти "на хвіст" практично будь-який причіп/трейлер/лафет. Конструкція продумана таким чином, щоб винос по довжині фаркопа, майже виключив можливість торкання причепа і задньої частини квадроцикла в небезпечному режимі "складання мініавтопоїзда". Тобто, якщо таке станеться, дишло причіпу швидше за все впорається в протектор шини і не дістане до корпусу всюдихода. Дозволена маса причіпу не оснащеного гальмами становить 130 кг.
Загальні корисні компоненти винесені на дві бічні панелі. USB-порт та розетка на 12 Вольт присутні. Їхнє розташування передбачає мінімальну можливість випадкового торкання підключених конекторів при керуючих діях кермом в активному режимі бездоріжжя. З іншої сторони на панелі передбачена кішеня для чогось по типу гаджетів або дещо іншого.
У стандартну комплектацію входить лебідка з електричним приводом та металевим тросом 12 м. завдовжки. Вона розвиває тягове зусилля 3000 Lbs / 1361 кг. Таким чином, у разі коли можливості геометричної прохідності вичерпані в арсеналі є елемент, який допоможе вибратися зі складної ситуації та продовжити шлях. Керування лебідкою здійснюється типовим пультом, який розташований на лівої частині керма
Силовий агрегат
Двигун на моделі встановлено цікавий. А його особливість у тому, що розроблявся він виробником виключно для встановлення на квадроцикли, подібні до них 4-х колісні малоформатні баггі або схожі транспортні засоби для використання поза дорогами.
Кілька ключових особливостей агрегату полягають у тому, що коробку передач виділено в окремий елемент, вали КПП не перебувають у картері двигуна, тому що конструкція шестерних пар виконана в масивному габаритному форматі для "перетравлення" навантажувальних режимів руху техніки, на яку встановлено мотор. Не можна забувати про те, що в ній передбачено і два режими "HIGH" - підвищений і "LOW" - знижений. Габарити і вага деталей трансмісії в такому разі мають значення, тому що зі звичайного скутерного або мотоциклетного двигуна зробити живучу, надійну КПП для позашляховика все-таки дуже складно (cкутерні варіанти швидше для малорозмірних квадриків підходять).
Картер двигуна окремий і особливої форми, щоб у режимах великого кута нахилу не було масляного голодування. Сам циліндр і головка циліндра мають достатню товщину корпусу, щоб у режимах температурних навантажень витримувати баланс нагріву без шкоди.
Рідинне охолодження з немаленьким за розмірами радіатором та вентилятором також покликане продовжити ресурс мотора, який штовхає вперед пристойний за розмірами і масою екземпляр ТЗ.
А перемикання між знижувальним і підвищувальним рядами виконує райдер за допомогою переміщення звичайного механічного важеля, сам механізм не має купу електронних датчиків, бо складність зворотньо пропорційна надійності.
- Двигун має ступінь стиснення 10.7: 1 та двоклапаний ГРМ. Він достатньо, але не надлишково потужній. Зворотний бік такої медалі - це збільшення надійності та моторесурсу агрегату (звичайно ми говоримо про двигун саме для цього транспортного засобу з урахуванням співвідношення кожного кілограма маси на одиницю потужності та навантажень на агрегат в умовах бездоріжжя).
У головці циліндру знаходиться один розподільний вал, який приводиться пластинчастим ланцюгом, а регулювання теплових зазорів на впускних та випускних клапанах іноді потрібно здійснювати за допомогою звичайних щупів.
З обох сторін двигун закритий захисними екранами для мінімізації попадання бруду/вологи в вузлові елементи. Живлення двигуна здійснюється за допомогою інжекторної системи.
Трансмісія
Безступінчастий варіатор (CVT) є невід'ємною частиною самого двигуна. Стандартний тип КПП, що використовується на аналогічних всюдиходах. Конструкція немає особливих проблем, через ролики варіатору те ремінь, потужність передається в КПП яка має два режими:
Знижувальна (L) - в даному положенні досягається максимальний крутний момент при низькій швидкості, що необхідно для підняття в гору, буксирування або збереження постійно низької швидкості.
Підвищена (H): стандартний режим для звичайного руху квадроцикла.
Перемикання між режимами їзди вперед і назад організоване за допомогою зручного, хваткого важеля, розташованого з правого боку. Єдиним обмеженням є необхідність зупинки для зміни передбачених режимів КПП.
Крутний момент передається за допомогою карданного вала на задній редуктор. Від редуктора розходяться дві півосі до лівого і правого колеса. Права піввісь проходить всередині порожнистої труби, яка є частиною маятникового важеля підвіски. Важіль виконаний у такому вигляді тому що це дає змогу зробити його масивнішим і стійкішим в умовах бездоріжжя.
Комплектація SHARX 300 обов'язково припускає наявність фаркопа. Він стандартизований та дозволить взяти "на хвіст" практично будь-який причіп/трейлер/лафет. Конструкція продумана таким чином, щоб винос по довжині фаркопа, майже виключив можливість торкання причепа і задньої частини квадроцикла в небезпечному режимі "складання мініавтопоїзда". Тобто, якщо таке станеться, дишло причіпу швидше за все впорається в протектор шини і не дістане до корпусу всюдихода. Дозволена маса причіпу не оснащеного гальмами становить 130 кг.
Загальні корисні компоненти винесені на дві бічні панелі. USB-порт та розетка на 12 Вольт присутні. Їхнє розташування передбачає мінімальну можливість випадкового торкання підключених конекторів при керуючих діях кермом в активному режимі бездоріжжя. З іншої сторони на панелі передбачена кішеня для чогось по типу гаджетів або дещо іншого.
У стандартну комплектацію входить лебідка з електричним приводом та металевим тросом 12 м. завдовжки. Вона розвиває тягове зусилля 3000 Lbs / 1361 кг. Таким чином, у разі коли можливості геометричної прохідності вичерпані в арсеналі є елемент, який допоможе вибратися зі складної ситуації та продовжити шлях. Керування лебідкою здійснюється типовим пультом, який розташований на лівої частині керма
ID: 818463498
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx