Приватна особа
Стан: Вживане
OLX Доставка
Опис
Балабанова Л. В. Маркетинг : підручник.
В основу підручника покладено багаторічний досвід автора у викладанні маркетингу студентам
вищих навчальних закладів післядипломної освіти. За змістом підручник відповідає програмі базової
навчальної дисципліни «Маркетинг». Він складається із чотирьох частин (парадигма маркетингу,
маркетингові можливості, комплекс маркетингу й управління маркетинговими зусиллями) і 15 розділів. До
кожного розділу додаються навчальні завдання, висновки і перелік питань для перевірки знань студентів.
У кінці книги наводяться бібліографія, предметний та іменний покажчики і 31 слайд із найважливіших
питань курсу.
Підручник розрахований на студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів. Книга
буде корисною також слухачам бізнес-шкіл, установ післядипломної освіти, керівникам, спеціалістам
підприємств і організацій, яких цікавлять питання маркетингу.
В основу підручника покладено багаторічний досвід автора у викладанні маркетингу студентам
вищих навчальних закладів післядипломної освіти. За змістом підручник відповідає програмі базової
навчальної дисципліни «Маркетинг». Він складається із чотирьох частин (парадигма маркетингу,
маркетингові можливості, комплекс маркетингу й управління маркетинговими зусиллями) і 15 розділів. До
кожного розділу додаються навчальні завдання, висновки і перелік питань для перевірки знань студентів.
У кінці книги наводяться бібліографія, предметний та іменний покажчики і 31 слайд із найважливіших
питань курсу.
Підручник розрахований на студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів. Книга
буде корисною також слухачам бізнес-шкіл, установ післядипломної освіти, керівникам, спеціалістам
підприємств і організацій, яких цікавлять питання маркетингу.
ID: 788843821
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 13 травня 2024 р.
Маркетинг, підручник. Балобанова Л.В.
390 грн.
Місцезнаходження