Приватна особа
Стан: Нове
OLX Доставка
Опис
Навчальний посібник. - К.: Альтерпрес, 2003. - 104 с.
Розглядаються поняття туристичного продукту та туру як основного ринкового продукту діяльності туристичних підприємств, дається класифікація турів, принципи та критерії їх розробки. Основна увага приділена методиці розробки туру: від ідеї створення, основаній на маркетингових дослідженнях попиту та пропозиції на певному ринку туристичних послуг, та інформаційного забезпечення розробки - до проведення переговорного процесу та укладання угод, які забезпечують організацію туру. Виділені основні етапи розробки туру та запропоновані методи, найефективніші на кожному з виділених етапів. Приділено увагу кон'юнктурі туристичного ринку та маркетинговим дослідженням, які повинні провадитись туристичним підприємством і супроводжувати всі етапи: від розробки до впровадження та просування турпродукту на ринку туристичних послуг.
Посібник рекомендований для студентів вищих навчальних закладів фаху "менеджмент туризму" та практичних працівників туристичної сфери.
Доставку оплачивает покупатель.
Пишете Ваш номер телефона - я Вас наберу.
Посмотрите мою страницу- вдруг Вас что то ещё заинтересует.
Если у Вас не получиться дозвониться на номер- пишете Ваш номер телефона, я Вас наберу.
Розглядаються поняття туристичного продукту та туру як основного ринкового продукту діяльності туристичних підприємств, дається класифікація турів, принципи та критерії їх розробки. Основна увага приділена методиці розробки туру: від ідеї створення, основаній на маркетингових дослідженнях попиту та пропозиції на певному ринку туристичних послуг, та інформаційного забезпечення розробки - до проведення переговорного процесу та укладання угод, які забезпечують організацію туру. Виділені основні етапи розробки туру та запропоновані методи, найефективніші на кожному з виділених етапів. Приділено увагу кон'юнктурі туристичного ринку та маркетинговим дослідженням, які повинні провадитись туристичним підприємством і супроводжувати всі етапи: від розробки до впровадження та просування турпродукту на ринку туристичних послуг.
Посібник рекомендований для студентів вищих навчальних закладів фаху "менеджмент туризму" та практичних працівників туристичної сфери.
Доставку оплачивает покупатель.
Пишете Ваш номер телефона - я Вас наберу.
Посмотрите мою страницу- вдруг Вас что то ещё заинтересует.
Если у Вас не получиться дозвониться на номер- пишете Ваш номер телефона, я Вас наберу.
ID: 635565374
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 01 травня 2024 р.
Методика розробки турів Любіцева О.О Туризм туры
160 грн.
Місцезнаходження