Бізнес
Стан: Новий
Коробка передач: Ручна/Механіка
Умови продажу: Звичайний продаж, Кредит
Рік випуску: 2024
Потужність: 35 к.с
Пробіг: 1 км
Розмитнений: Так
Тип приводу: Повний
Паливо: Дизель
Технічний стан: На ходу, технічно справний
Опис
Широкий асортимент і якість обслуговування.
Всі послуги абсолютно без передоплат.
Доставка по території України безкоштовна.
Гарантiя на всю техніку .
Мінітрактор ДТЗ 5354HPХ
Гарантія 3 роки.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 35 (25,7)
Колісна формула 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН 7,3
Рульове управління гідрооб’ємне
Формула перемикання передач (3×3)+(3×3)
Муфта зчеплення однодискова, пелюсткова
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3300×1470×2050
Експлуатаційна маса, кг 1480
ДВИГУН
Модель двигуна CF3B35T
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням
Число й розташування циліндрів 3, вертикальне
Об'єм двигуна, см³ 1909
Турбонадув –
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2300
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤238
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 24 (245)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження Є
Об’єм паливного баку, л 32,0
Паливний фільтр грубого очищення з датчиком наявності води у відстійнику та пробкою для зливання відстою
Паливний фільтр тонкого очищення Є
Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання
Система змащення комбінована, насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення Є
Тип масла в картері ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 5,1
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Муфта зчеплення суха, 1-дискова, пелюсткова, нормально замкнутого типу
Основна коробка передач 3 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 3 діапазони
Окрема реверсивна коробка вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,62–42,7
Теоретична швидкість руху назад, км/год 2,56–41,6
Гальма на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту важелем
Передній міст ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами
Рульове управління гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двобічний симетричний, з захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління Є
Розмір передніх шин 6.50-16
Розмір задніх шин 11.2-24
Колісна база, мм 1610
Колія передніх коліс, мм 1170, 1370
Колія задніх коліс, мм 1200, 1320, 1400
Кліренс, мм 350
Агротехнічний просвіт, мм 400
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,0
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) 4×18 / –
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 12,0 / 3,2
Тип мастила в ГОРУ ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 414
Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система Немає
Буксирувальний пристрій знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування Є
Конструкція бічних розтяжок та укосів жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступеневе регулювання бічних розтяжок
Тип робочої рідини гідросистеми ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5
Додаткове обладнання Немає
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія Немає
Додаткове обладнання кабіни Немає
Додаткові підніжки з обох боків
Сидіння водія на амортизаторі, регульоване за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками
Панель приладів комбінована електронна, зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80
Вимикач маси під капотом, поруч з АКБ
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа Є
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками
Сучасний універсальний повнопривідний трактор ДТЗ 5354НРХ з колесами збільшеної ширини оснащений двигуном CF3B35T з робочим об’ємом 1909 см³ номінальною потужністю 35 к. c. (25,7 кВт), максимальний крутильний момент якого зміщений вбік низьких обертів колінвала. Це дає можливість виконувати за низьких та середніх обертів більшість стандартних операцій з обробки ґрунту, що потребують значного тягового зусилля, наприклад, оранку лемішним плугом. У такий спосіб, відчутно знижується знос двигуна і збільшується термін його служби. Крім того, завдяки великому запасу крутильного моменту зникає необхідність перемикання на нижчу передачу під час подолання короткочасних збільшених навантажень. Це сприяє збільшенню строку служби трансмісії, а також підвищує рівень комфортності роботи та знижує стомлюваність тракториста, що особливо помітно під час повнозмінного режиму праці.
В іншому конструкція трактора ДТЗ 5354НРХ аналогічна до конструкції добре відомого бестселера ДТЗ 5244НРХ.
Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дає змогу вибрати оптимальний режим роботи та швидко змінювати напрямок руху.
Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімний буксирний пристрій, гідравлічне рульове управління — усі вузли трактора розроблені та виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.
Телефонуйте за вказаним номером!
Дивіться ще й інші наші оголошення.
Є можливість Кредитування.
Всі послуги абсолютно без передоплат.
Доставка по території України безкоштовна.
Гарантiя на всю техніку .
Мінітрактор ДТЗ 5354HPХ
Гарантія 3 роки.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 35 (25,7)
Колісна формула 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН 7,3
Рульове управління гідрооб’ємне
Формула перемикання передач (3×3)+(3×3)
Муфта зчеплення однодискова, пелюсткова
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3300×1470×2050
Експлуатаційна маса, кг 1480
ДВИГУН
Модель двигуна CF3B35T
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням
Число й розташування циліндрів 3, вертикальне
Об'єм двигуна, см³ 1909
Турбонадув –
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2300
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤238
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 24 (245)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження Є
Об’єм паливного баку, л 32,0
Паливний фільтр грубого очищення з датчиком наявності води у відстійнику та пробкою для зливання відстою
Паливний фільтр тонкого очищення Є
Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання
Система змащення комбінована, насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення Є
Тип масла в картері ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 5,1
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Муфта зчеплення суха, 1-дискова, пелюсткова, нормально замкнутого типу
Основна коробка передач 3 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 3 діапазони
Окрема реверсивна коробка вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,62–42,7
Теоретична швидкість руху назад, км/год 2,56–41,6
Гальма на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту важелем
Передній міст ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами
Рульове управління гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двобічний симетричний, з захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління Є
Розмір передніх шин 6.50-16
Розмір задніх шин 11.2-24
Колісна база, мм 1610
Колія передніх коліс, мм 1170, 1370
Колія задніх коліс, мм 1200, 1320, 1400
Кліренс, мм 350
Агротехнічний просвіт, мм 400
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,0
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) 4×18 / –
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 12,0 / 3,2
Тип мастила в ГОРУ ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 414
Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система Немає
Буксирувальний пристрій знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування Є
Конструкція бічних розтяжок та укосів жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступеневе регулювання бічних розтяжок
Тип робочої рідини гідросистеми ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5
Додаткове обладнання Немає
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія Немає
Додаткове обладнання кабіни Немає
Додаткові підніжки з обох боків
Сидіння водія на амортизаторі, регульоване за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками
Панель приладів комбінована електронна, зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80
Вимикач маси під капотом, поруч з АКБ
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа Є
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками
Сучасний універсальний повнопривідний трактор ДТЗ 5354НРХ з колесами збільшеної ширини оснащений двигуном CF3B35T з робочим об’ємом 1909 см³ номінальною потужністю 35 к. c. (25,7 кВт), максимальний крутильний момент якого зміщений вбік низьких обертів колінвала. Це дає можливість виконувати за низьких та середніх обертів більшість стандартних операцій з обробки ґрунту, що потребують значного тягового зусилля, наприклад, оранку лемішним плугом. У такий спосіб, відчутно знижується знос двигуна і збільшується термін його служби. Крім того, завдяки великому запасу крутильного моменту зникає необхідність перемикання на нижчу передачу під час подолання короткочасних збільшених навантажень. Це сприяє збільшенню строку служби трансмісії, а також підвищує рівень комфортності роботи та знижує стомлюваність тракториста, що особливо помітно під час повнозмінного режиму праці.
В іншому конструкція трактора ДТЗ 5354НРХ аналогічна до конструкції добре відомого бестселера ДТЗ 5244НРХ.
Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дає змогу вибрати оптимальний режим роботи та швидко змінювати напрямок руху.
Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімний буксирний пристрій, гідравлічне рульове управління — усі вузли трактора розроблені та виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.
Телефонуйте за вказаним номером!
Дивіться ще й інші наші оголошення.
Є можливість Кредитування.
ID: 795449335
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 04 травня 2024 р.
Мінітрактор ДТЗ 5354HPХ Доставка по Україні Скаут Кентавр Джинма
7 400 $
Договірна
Місцезнаходження