Приватна особа
Стан: Вживане
Тип: Інше
OLX Доставка
Опис
Настіна гра Hucke-Pack від Simba
Повний комплект
Весела гра для 2-4 гравців від 6 років. Комплектація: 1 дошка, 4 осла. 15 кольорових фішок. Я особливий кубік.
Осли наполегливо працювали цілий день, вони втомились і вони голодні, але тепер вони йдуть додому, вони знають, що там є пункти годівлі з смачною травою , яку голодним віслюкам хотілося б зібрати якомога більше по дорозі до дому, і щоб він сам похвалив про фінішу.
Мета гри:
Кожен гравець намагається отримати правильні фігури під час накладання кубиків, щоб його віслюк першим опинився на станціях годівлі та відібрав найкращі фішки. Для того, щоб отримати кращою їжу, потрібно трохи везіння. Переможець – це той, хто досягне фінішу, набравши разом максимальну кількість очок харчових фішок.
Підготовка гри:
Кожен гравець отримує осла і ставить його на початковий квадрат. Тепер харчові чіпси будуть чекати на кожного віслюка по всьому шляху на білих квадратах станції годування, розташованих поруч із шляхом. Червона обробка в квадраті з останньою станцією годування залишиться незайнятою.
Наймолодший гравець отримує кубик і може почати гру. Інші слідують за годинниковою стрілкою.
Хід гри полягає в тому, щоб заздалегідь вголос назвати кількість квадратів, на яку він хотів би просунутися. Якщо число, яке він отримує, кидаючи кубик, дорівнює або перевищує те, яке він забажав, то він ходить на випавшу кількість квадратів. Якщо число, яке випадає, меньше оголошеного, він повинен
залишатися на своєму місці. Приклад Гравець загадує 2. Якщо він справді отримує 2 або навіть 3, він може просунутися вперед на 2 клітинки, якщо він отримує 1, він повинен залишатися на місці, а у випадку -1, він навіть має рухатись
назад на один квадрат.
Стос віслюків:
Якщо поле, до якого ваш віслюк може перейти після гри в кубики, уже зайняте іншим віслюком, вам доведеться поставити свого власного віслюка поверх іншого, і в результаті ви отримаєте стопку ослів. Таким чином також можна застрягти на ослах більше ніж 2 ослів. Якщо далі хід одного з гравців, на чиєму віслюку вже сидить один або кілька інших віслюків, власник віслюка зверху має назвати цифру, яку має кинути власник віслюка знизу. Неважливо, чи рухається цей гравець вперед або назад зі своїм віслюком: він повинен нести з собою всіх віслюків, які
зверху. (Будь ласка, зверніть увагу: кожен гравець повинен під час свого переміщення лише нести ослів на своєму ослі, ті, хто нижче, залишаються на своєму місці). Коли настає хід власника верхнього віслюка він іде далі сам.
Пункти харчування:
У випадку, якщо гравець стає на червоний круг, він забирає одну з фішок їжи. Звичайно, він візьме ту, яка має найвищу суму. Оцінка кольорових фішок: червоні – 3 бали, сині – 2 бали, жовті – 1 бал.
У випадку, якщо осел із купою ослів на спині просувається до годівної площі, кожному ослу зі стопки дозволяється забрати одну фішку, починаючи з тієї, що знаходиться зверху, за нею йде фішка, що знаходиться внизу, і т.д. Фішок на всіх не вистачає, останнього шкода! У випадку, якщо гравець, рухаючись назад, досягає квадрата позаду червоного поля станції, він не може забрати фішку, він повинен поставити будь-яку фішку назад на станцію годування. Якщо він або інший гравець знову проходить повз, цю фішку можна знову взяти.
Кінець гри:
Як тільки всі гравці, крім останнього, досягнуть фінішу, гра закінчується. Кожен гравець підсумовує кількість очок своїх фішок. Гравець з найбільшою кількістю балів є переможцем.
Примітка. Завжди зберігайте дошку перед собою згорнутою (не складайте) друкованою стороною назовні почніть грати, розгорніть його в протилежному напрямку.
Повний комплект
Весела гра для 2-4 гравців від 6 років. Комплектація: 1 дошка, 4 осла. 15 кольорових фішок. Я особливий кубік.
Осли наполегливо працювали цілий день, вони втомились і вони голодні, але тепер вони йдуть додому, вони знають, що там є пункти годівлі з смачною травою , яку голодним віслюкам хотілося б зібрати якомога більше по дорозі до дому, і щоб він сам похвалив про фінішу.
Мета гри:
Кожен гравець намагається отримати правильні фігури під час накладання кубиків, щоб його віслюк першим опинився на станціях годівлі та відібрав найкращі фішки. Для того, щоб отримати кращою їжу, потрібно трохи везіння. Переможець – це той, хто досягне фінішу, набравши разом максимальну кількість очок харчових фішок.
Підготовка гри:
Кожен гравець отримує осла і ставить його на початковий квадрат. Тепер харчові чіпси будуть чекати на кожного віслюка по всьому шляху на білих квадратах станції годування, розташованих поруч із шляхом. Червона обробка в квадраті з останньою станцією годування залишиться незайнятою.
Наймолодший гравець отримує кубик і може почати гру. Інші слідують за годинниковою стрілкою.
Хід гри полягає в тому, щоб заздалегідь вголос назвати кількість квадратів, на яку він хотів би просунутися. Якщо число, яке він отримує, кидаючи кубик, дорівнює або перевищує те, яке він забажав, то він ходить на випавшу кількість квадратів. Якщо число, яке випадає, меньше оголошеного, він повинен
залишатися на своєму місці. Приклад Гравець загадує 2. Якщо він справді отримує 2 або навіть 3, він може просунутися вперед на 2 клітинки, якщо він отримує 1, він повинен залишатися на місці, а у випадку -1, він навіть має рухатись
назад на один квадрат.
Стос віслюків:
Якщо поле, до якого ваш віслюк може перейти після гри в кубики, уже зайняте іншим віслюком, вам доведеться поставити свого власного віслюка поверх іншого, і в результаті ви отримаєте стопку ослів. Таким чином також можна застрягти на ослах більше ніж 2 ослів. Якщо далі хід одного з гравців, на чиєму віслюку вже сидить один або кілька інших віслюків, власник віслюка зверху має назвати цифру, яку має кинути власник віслюка знизу. Неважливо, чи рухається цей гравець вперед або назад зі своїм віслюком: він повинен нести з собою всіх віслюків, які
зверху. (Будь ласка, зверніть увагу: кожен гравець повинен під час свого переміщення лише нести ослів на своєму ослі, ті, хто нижче, залишаються на своєму місці). Коли настає хід власника верхнього віслюка він іде далі сам.
Пункти харчування:
У випадку, якщо гравець стає на червоний круг, він забирає одну з фішок їжи. Звичайно, він візьме ту, яка має найвищу суму. Оцінка кольорових фішок: червоні – 3 бали, сині – 2 бали, жовті – 1 бал.
У випадку, якщо осел із купою ослів на спині просувається до годівної площі, кожному ослу зі стопки дозволяється забрати одну фішку, починаючи з тієї, що знаходиться зверху, за нею йде фішка, що знаходиться внизу, і т.д. Фішок на всіх не вистачає, останнього шкода! У випадку, якщо гравець, рухаючись назад, досягає квадрата позаду червоного поля станції, він не може забрати фішку, він повинен поставити будь-яку фішку назад на станцію годування. Якщо він або інший гравець знову проходить повз, цю фішку можна знову взяти.
Кінець гри:
Як тільки всі гравці, крім останнього, досягнуть фінішу, гра закінчується. Кожен гравець підсумовує кількість очок своїх фішок. Гравець з найбільшою кількістю балів є переможцем.
Примітка. Завжди зберігайте дошку перед собою згорнутою (не складайте) друкованою стороною назовні почніть грати, розгорніть його в протилежному напрямку.
ID: 829695097
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 10 травня 2024 р.
Настіна гра Hucke-Pack від Simba
110 грн.
Місцезнаходження