Приватна особа
Стан: Вживане
OLX Доставка
Опис
Новой Почтой отправка с предоплатой, остальное - OLX доставка. По будням отправки
===
Стів Бланк, гуру стартап-руху, говорить, що головне для підприємця-початківця — це «войти з офісу», тобто почати безпосередньо дізнаватися в клієнтів, що їм потрібно. Однак, чи отримаєте ви дійсно важливу інформацію, залежить від того, які питання ви задаватимете. До речі, найпопулярніше питання — «Чи сподобається вам наша ідея чи продукт?» — сумнівне. Це все одно, що запитувати маму, чи до душі їй ваша ідея: вона любить вас і в будь-якому разі похвалить, не бажаючи розлаштовувати. Також надходять і 99% клієнтів. Загалом, щоб бути успішним підприємцем, треба знати, як і що самеisувати, і за книгою Роба Фітцпатрика ви навчитеся це робити! Автор допоможе вам зрозуміти, коли відповідь дається з люб'язності та не несе жодної цінності, підкаже, у якому напрямку треба розвивати розмову, які уточнювальні питання задавати, як уникати соціально бажаних відповідей, як зрозуміти, що в продукті добре чи погано, потрібен він ринку, як його правильно позиціювати — і все це з безліччю реальних прикладів. Перед вами коротке, корисне та написане з гарним гумором практичне керівництво з ефективного спілкування підприємця з клієнтами. Він допоможе вам заощадити час, гроші та нерви.
===
Стів Бланк, гуру стартап-руху, говорить, що головне для підприємця-початківця — це «войти з офісу», тобто почати безпосередньо дізнаватися в клієнтів, що їм потрібно. Однак, чи отримаєте ви дійсно важливу інформацію, залежить від того, які питання ви задаватимете. До речі, найпопулярніше питання — «Чи сподобається вам наша ідея чи продукт?» — сумнівне. Це все одно, що запитувати маму, чи до душі їй ваша ідея: вона любить вас і в будь-якому разі похвалить, не бажаючи розлаштовувати. Також надходять і 99% клієнтів. Загалом, щоб бути успішним підприємцем, треба знати, як і що самеisувати, і за книгою Роба Фітцпатрика ви навчитеся це робити! Автор допоможе вам зрозуміти, коли відповідь дається з люб'язності та не несе жодної цінності, підкаже, у якому напрямку треба розвивати розмову, які уточнювальні питання задавати, як уникати соціально бажаних відповідей, як зрозуміти, що в продукті добре чи погано, потрібен він ринку, як його правильно позиціювати — і все це з безліччю реальних прикладів. Перед вами коротке, корисне та написане з гарним гумором практичне керівництво з ефективного спілкування підприємця з клієнтами. Він допоможе вам заощадити час, гроші та нерви.
ID: 835522934
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 24 квітня 2024 р.
Попросіть маму: Як спілкуватися з клієнтами та підтвердити правоту
195 грн.
Місцезнаходження