Бізнес
Опис
Причина виникнення проблеми
Дросельна заслінка мотора 4G18 не має будь-якого обмежувача поздовжнього осьового ходу валу, на якому закріплена дросельна заслінка. Дросельна заслінка при натисканні та відпусканні педалі акселератора, будучи підтягнутою пружиною з боку установки приводу тросика газу, підтискається до корпусу дросельної заслінки. Наявність суміші пилу з маслом, працюючи як абразив, саме в цьому місці виїдає сходинку в корпусі, внаслідок стирання молібденового покриття.
Методика ремонту
1. Корпус дросельної заслінки проточується на координатно-розточувальному верстаті. Стандартний діаметр заслінки у Лансера 50мм, ми виробляємо розточування до 50.5мм
2. Виготовлення нової дросельної заслінки з латуні (як і в оригіналі).
3. Для усунення поздовжнього осьового ходу валу дросельної заслінки, вал зафіксований радіально-упорним шарикопідшипником закритого типу.
4. Покриття місця прилягання заслінки до корпусу покриттям молібдену з подальшою термообробкою. Тверде молібденове покриття служить додатковим герметизатором місця примикання заслінки до корпусу, також зменшує тертя, що продовжує життя вузла в цілому.
Гарантія Пробіг: 100000 тис.км.
Є обмінний фонд
Заміна заслінки та регулювання базового холостого ходу відбувається протягом 40 хвилин. Вартість та регулювання заміни 300 Грн 09******45
Дросельна заслінка мотора 4G18 не має будь-якого обмежувача поздовжнього осьового ходу валу, на якому закріплена дросельна заслінка. Дросельна заслінка при натисканні та відпусканні педалі акселератора, будучи підтягнутою пружиною з боку установки приводу тросика газу, підтискається до корпусу дросельної заслінки. Наявність суміші пилу з маслом, працюючи як абразив, саме в цьому місці виїдає сходинку в корпусі, внаслідок стирання молібденового покриття.
Методика ремонту
1. Корпус дросельної заслінки проточується на координатно-розточувальному верстаті. Стандартний діаметр заслінки у Лансера 50мм, ми виробляємо розточування до 50.5мм
2. Виготовлення нової дросельної заслінки з латуні (як і в оригіналі).
3. Для усунення поздовжнього осьового ходу валу дросельної заслінки, вал зафіксований радіально-упорним шарикопідшипником закритого типу.
4. Покриття місця прилягання заслінки до корпусу покриттям молібдену з подальшою термообробкою. Тверде молібденове покриття служить додатковим герметизатором місця примикання заслінки до корпусу, також зменшує тертя, що продовжує життя вузла в цілому.
Гарантія Пробіг: 100000 тис.км.
Є обмінний фонд
Заміна заслінки та регулювання базового холостого ходу відбувається протягом 40 хвилин. Вартість та регулювання заміни 300 Грн 09******45
ID: 779706901
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 18 квітня 2024 р.
Ремонт дроссельной заслонки Mitsubishi Lancer 9
Місцезнаходження