Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Дім і сад
  3. Садовий інвентар
  4. Садовий інвентар - Київська область
  5. Садовий інвентар - Київ
  6. Садовий інвентар - Шевченківський
Тачка будівельна садова одноколісна DETEX D-1, 100л/160кг
Тачка будівельна садова одноколісна DETEX D-1, 100л/160кг
Тачка будівельна садова одноколісна DETEX D-1, 100л/160кг
РекламуватиПідняти
  • Приватна особа

  • Стан: Нове

  • OLX Доставка

Опис

Поставляється в розібраному вигляді.
Колесо: Пневматичне

Для збирання тачки D-1 необхідний наступний інструмент:
Викрутка фігурна типу PH/PZ розміром 3-4
Ключ ріжковий або шестигранний розміром 13 та 17.

ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ ТАЧКИ DETEX D-1

Прикрутити низ корита до рами за допомогою 4-х болтів і гайок M8 (болти з боку корита).
Прикрутити упор передній до рами і корита з допомогою 3-х болтів M8 і гайок M8.
Вставте вісь в колесо
Прикрутіть колесо до кронштейнів в передній частині рами (за допомогою шайб і гайок M10 зафіксуйте вісь колеса).
Закрутіть/затягніть всі кріплення.
Перевірте тиск в пневматичному колесі (при необхідності відрегулюйте для власних потреб 1,5-2,0 атм.)
Тачка готова до експлуатації.
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТАЧКИ D-1

Тачка призначена для експлуатації та зберігання в наступних умовах: температура навколишнього середовища від мінус 30 °С до плюс 50 °С; відносна вологість повітря до 80% при 25 °С.
Перед використанням перевірте затягування всіх кріплень. Після застосування очистіть вузли від бруду, розчину, промийте кузов водою і просушіть.
Періодично перевіряйте тиск повітря в шині, яке повинно бути в межах 1,8 – 2 атм.
Змастить підшипник/втулку всередині колеса перед складанням, періодично змащуйте під час експлуатації.
Для цілісності різьблення гвинтових з’єднань, їх захисту від іржі під час експлуатації періодично змащуйте їх машинним маслом або солідолом.
Зберігайте тачку в очищеному стані в сухому приміщенні, недоступному для дітей.

Ручна тачка з містким кузовом об’ємом до 100 л рідких сумішей (до 180 л сипучих) і максимальною вантажопідйомністю до 160 кг.

В вісь іноді вставляють металевий підшипник, значно полегшує перебіг. Він вимагає мастила (деякі виробники закладають масло на весь термін служби колеса), але при несвоєчасній мастилі він іржавіє, а при попаданні піску або цементу його може заклинити. Втопити підшипник герметично – заняття дороге і виправдовує себе тільки на професійних тачках. Набагато неприхотливее варіант із пластиковою втулкою. Вона не іржавіє, не вимагає мастила, непогано витримує високі температурні навантаження і має досить хорошу зносостійкість.

Корито тачок зроблене з високоякісної сталі. Але, з огляду на, що транспортується вміст нерідко являє собою дуже агресивну по відношенню до металу середу і сприяє виникненню іржі, матеріал оцинковують.
Жорсткість виробів багато в чому визначається товщиною металу. Правильно сконструйований кузов максимально знижує фізичне навантаження при роботі. Трапециевидная форма без швів, плоске квадратної конфігурації дно і помітно скошена передня частина – подібна компоновка не випадкова. У таку тачку зручно завантажувати і сипучі, і великогабаритні матеріали навіть вище країв. До того ж на плоскій поверхні вміщується значно більше предметів правильної геометричної форми, будь то брус, цегла, бетонні блоки і т.д. (Особливо, якщо розкласти їх рівними рядами). Нарешті, скошений передній край сприяє оптимальному розподілу ваги – на руки доводиться від 10 до 30% навантаження, інше – на колесо.
На тачках деяких виробників є бічні і фронтальні ребра жорсткості, що забезпечують міцність стінок кузова і виключають його деформацію навіть при перевезенні дуже важких вантажів. Однак для роботи з сипучими та рідкими середовищами ребра жорсткості заважають – рифлена поверхня перешкоджає повному стеканию матеріалу (наприклад, цементного або вапняного розчину) і його доводиться зіскребати лопатою. Додаткову міцність кузова і стійкість до ударів надають загнуті борти, подібна технологія також виключає ймовірність порізів об метал в процесі роботи.

Ручки тачки зобов’язані бути довгими і широко розставленими, щоб між ними легко поміщався корпус людини. Це виключає навантаження на хребет і забезпечує найбільшу маневреність в управлінні пристроєм.
Найлегше штовхати тачку за рахунок природного положення тіла, коли руки випрямлені вздовж тулуба. Зап’ясть при захопленні поручнів не слід повертатися, тому рама повинна мати характерний вигин.
Обидві долоні при захопленні повинні бути строго паралельні, це стосується і спорожнення кузова. Зручно, коли ручки мають неслизьку поверхню або пластмасові рифлені насадки з заглибленнями для пальців.
ID: 797056849

Зв’язатися з продавцем

Facebook connected icon

Петро

на OLX з червень 2022

Онлайн 22 травня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 10 травня 2024 р.

Тачка будівельна садова одноколісна DETEX D-1, 100л/160кг

2 100 грн.

Договірна

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовний застосунок на твій телефон