Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Хобі, відпочинок і спорт
  3. Антикваріат / колекції
  4. Колекціонування
  5. Колекціонування - Тернопільська область
  6. Колекціонування - Тернопіль
Вінтаж: колекція  настінних фарфорових тарілок 4 шт
Вінтаж: колекція  настінних фарфорових тарілок 4 шт
Вінтаж: колекція  настінних фарфорових тарілок 4 шт
Вінтаж: колекція  настінних фарфорових тарілок 4 шт
Вінтаж: колекція  настінних фарфорових тарілок 4 шт
Вінтаж: колекція  настінних фарфорових тарілок 4 шт
Вінтаж: колекція  настінних фарфорових тарілок 4 шт
Вінтаж: колекція  настінних фарфорових тарілок 4 шт
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

Опис

Діаметр 20.5 см . Вартість за 4 шт . В новому стані. 1991 рік випуску. Репродукція оригіналу перенесена на фарфор способом випалу.і
Різноманітність символічної мови в історії мистецтва таке ж велике та вражаюче, як і уявлення різних народів про походження та малювання електронних символів, що раз у раз зосереджуються на структурі світу. Особливо у вживанні, навіть незважаючи на те, що вони часто є загадковими і важко пояснити нам сьогодні. ч. З нинішнім інформаційним перевантаженням і суспільством, орієнтованим на медіа, зазвичай більше немає місця для мови знаків, навіть якщо вона містить мудрість про природу та творіння, яку неможливо зрозуміти лише розумом. У символічній мові кожна річ має своє місце, закріплене за своїм вищим значенням. У цьому дусі слід також розуміти кожен, здавалося б, незначний елемент мистецького твору Елізабет Герхардт «Весняний букет», а саме завжди як засіб вищого усвідомлення, виражений символами, значення яких буде розкрито нижче:
Квіти взагалі є вираженням жіночо-сприйнятливого принципу, аналогічного чашечці. У бутоні втілені всі можливості квітки: коли він розпускається, розкриваючись зсередини, це символізує його поширення у світ видимості. Але форма квітів і кількість пелюсток також є вирішальними, і вони часто виникають з крові Бога. Але квіти – це ще й символ крихкості дитини, швидкоплинності й короткочасності життя. Вони повинні нагадувати нам, що життя продовжиться в іншому світі. Ймовірно, звідси походить і християнський звичай класти квіти на могилу померлого.

ТЮЛЬПАНИ вважалися найціннішими та особливими квітами в 17 столітті, частково тому, що вони походили з Туреччини. Розквітлий тюльпан символізує ідеальне кохання; Однак, якщо тюльпан зображений майже повністю розпустився, це символізує швидкоплинність існування.

Нарциси з'являються в грецькій міфології. Бог Нарцис був настільки сповнений самолюбства, що, дивлячись на своє стародавнє відображення в струмку, він перетворився на квітку: нарцис. Ця квітка символізує любов до себе, але також є символом короткого життя.

ГІАЦИНТИ також фігурують у грецькій міфології. Бог Аполлон вів битву на боці принца зі Спарти, в якій юний царевич був поранений. З княжої крові проросли гіацинти. Гіацинт - символ перемоги над смертю і нового життя.

АНЕМОНИ зазвичай символізують смерть. Однак червона анемона символізує життя після смерті, а також є християнським символом жертви Христа.

ЦВІТ ПЕРСИКА символізує молоде життя, весну, а також жіночу чарівність і шлюб.

РОМАШКИ символізують невинність і цнотливість і вказують на просту або природну красу. Латинська назва означає «вічно прекрасна».

LAURIER традиційно є символом перемоги та завоювання. Після перемоги над ворогом римляни одягали на голову вінок із лаврового листя на знак могутності.
Весняні квіти яскраво і сяючими кольорами виділяються на темному тлі. Широко розпущені жовті нарциси і фрезії ніби віщують нам про прихід весни, а червоний місяць і тюльпани велично височіють над усім цим. Якими прекрасними і витонченими здаються ромашки і персикові квіти, такими ж свіжими і ніжними, як початок весни.

Весняний букет — третє видання колекції «Класичні квіткові натюрморти», оригінали для якої створила відома голландська художниця квітів Елізабет Герхардт. Це третій випуск із серії колекційних пластин художниці, яка за життя здобула славу далеко за межами своєї країни.

Поціновувачі та ентузіасти традиційного натюрморту часто порівнюють Елізабет Герхардт з Джудіт Лейстер, однією з найвідоміших голландських натюрмортисток XVII століття, яка особливо відома своїми прекрасними картинами з тюльпанами. Проте Елізабет Ґерхардт шукала зв’язків не лише з Джудіт Лейстер, але й з усіма тими художниками, які — і це було абсолютно новим у постреформаційній Голландії — згодом у великій кількості потрапили в поле зору громадськості. Серед них були такі відомі митці, як Клара Пітерс, Маргарета де Хір і Герт’є Пітерс. Усі вони писали натюрморти – так само, як і їхні відомі колеги-чоловіки Ян ван Гуйнум та Амброзіус Босхарт – у техніці, характерній для того часу, букет»
кольорові та світлові відтінки, оформлення фону та мова символів. Щоб не забувати все це. Щоб досягти єдності, а також пояснити символіку, здавалося б, тривіальних предметів із повсякденного життя та світу природи, у спосіб, задуманий великими старими майстрами, Елізабет Герхардт створила колекцію, у якій світ - завжди відчутно присутні відомі старі майстри.
Художниці Елізабет Ґерхардт вдалося сміливо перенести техніку своїх чудових зразків у «For the Year's Bouquet. Своїми відтінками вона приєднується до певної атмосфери кольорів, до певного типу заломлення світла та до кольорів, які взаємовпливають один на одного. Те, що не світить, відходить у темряву й невидимку. Щоб ще чіткіше підкреслити відблиски світла в контурах мотиву, квіти та предмети з природи зображені разом із блискучими матеріалами, як-от японська миска для рису .
Ми інколи задаємо собі запитання про колір ? Чи ми просто біжимо без зупинок і спостереження навколишній світ ?
Кольори, які зливаються один з одним, як тут, на картині «Весняний букет», символізують гармонію, узгодженість усього, наприклад, жовтий і червоний, вони активні, теплі, розширюються. З іншого боку, інші кольори, наприклад синій, пасивні, холодні, у троверті, тоді як зелений, колір листя, з’єднує два сектори. Контраст світлих і темних кольорів символізує матеріалізацію світла. У «Весняному букеті» переважають червоний, жовтий, білий, синій і зелений кольори.
ЧЕРВОНИЙ колір є активним і символізує енергію, любов, силу та безстрашність.
ЖОВТИЙ колір символізує розум, інтуїцію, віру та добро.
БІЛИЙ виражає простоту, світло, сонце, повітря, просвітлення, чистоту, невинність, цнотливість і радість.
СИНІЙ — правда, інтелект, одкровення. Цей колір символізує вірність, стабільність, мир, бездоганну репутацію, вічність, віру, а серед майя навіть перемогу над ворогом.
ЗЕЛЕНИЙ — колір, який може означати багато речей: життя і смерть, молодість, надію, радість, а також зміни. ефемерний герой. Оскільки зелений складається з синього та жовтого, цей колір поєднує холодне блакитне світло інтелекту з теплом жовтого сонця, щоб виразити волю надії, оновлення життя та воскресіння.

У «Весняному букеті» художник зосередився на символіці яйця та пера. Яйця співочого дрозда символізують всеохоплюючий космос, але також уособлюють Матір-Землю, яка створює все в природі. Пташине перо символізує знання та інтелект, а також ідеалізм. Тільки коли ідеалізм зосереджується на земних справах, він дає результати. Особливе значення має і метелик – білан. Виникла з гусениці метелик символізує життєвий цикл, життя, смерть і воскресіння; людська душа воскресає з мертвих.
Вази, в яких на тарелі зображені квіти, теж самі по собі символи. Взагалі ваза є символом жіночо-сприйнятливого начала, землі, з якої все походить. Японська миска для рису, як показано тут, символізує родючість. Тому рис дають молодим після весільної церемонії.

Сам Vanitas означає швидкоплинність всього земного і вказує на потойбічний світ. Багато доказів швидкоплинності, як-от різноманітні тутешні тюльпани, були пов’язані з відкриттям нових торгових шляхів того часу. Однак це був також час підйому буржуазії та розвитку її економічної могутності. У цьому сенсі квіткові натюрморти відображають два головні моменти: економічне завзяття буржуазії, що зароджується, і поступову зміну символічного погляду на світ, який люди мали в Середньовіччі.
Дякуймо Матінці Природі за такий високий дар споглядати земну красу!

В Бултензорі в Індонезії відвідувала Королівську академію образотворчих мистецтв у Ден-Хаї та Академію Етвельда в Амелердамі. Після навчання рибалці на кінетлі вона відвідувала Сільськогосподарський університет Вагенінгена

Роботи були включені в дисертації та публікації, в тому числі в лондонському Музеї 177. Після цього було проведено багато індивідуальних виставок

Від імені Асоціації декоративних рослин Lower Linden Елізабет Герхардт намалювала картини сортів тюльпанів, що мають історичне значення, з Hortus Bud borum у Лімені. Для своїх картин «О» вона надихалася колекцією квіткових художників 17-го та 18-го століть.

Дякую за перегляд та розуміння.
ID: 845066526

Зв’язатися з продавцем

User avatar

Любов

на OLX з грудень 2014

Онлайн 17 травня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано Сьогодні о 10:45

Вінтаж: колекція настінних фарфорових тарілок 4 шт

2 800 грн.

Коллекция фарфора.

Користувач

Місцезнаходження

Про нас

Безкоштовна аплікація на твій телефон