Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Хобі, відпочинок і спорт
  3. Антикваріат / колекції
  4. Колекціонування
  5. Колекціонування - Тернопільська область
  6. Колекціонування - Тернопіль
Вінтажні панно   перегородчаста емаль колекція 8 шт
Вінтажні панно   перегородчаста емаль колекція 8 шт
Вінтажні панно   перегородчаста емаль колекція 8 шт
Вінтажні панно   перегородчаста емаль колекція 8 шт
Вінтажні панно   перегородчаста емаль колекція 8 шт
Вінтажні панно   перегородчаста емаль колекція 8 шт
Вінтажні панно   перегородчаста емаль колекція 8 шт
Вінтажні панно   перегородчаста емаль колекція 8 шт
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Підкатегорії: Інше колекціонування

Опис

Крилаті коштовності: китайські птахи та квіти. Діаметр 18.5 см . Вартість за колекцію 12000 грн. В новому стані. 1990 рік . Оригінальна стара упаковка. Сертифікати , буклети . Вартість остаточна.
Жодних підставок, підвісок в комплекті не було ніколи і не додається . Дякую за перегляд та розуміння.
Художня майстерня Ching-t'ai-lan «Іволгу», п'яту тарілку з першої обмеженої серії колекційних тарілок, виготовлених із автентичної китайської емалі . Кожна тарілка виготовляється вручну, і немає двох абсолютно однакових. Видання закривається назавжди 31 грудня 1993 року.
Китайське перегородчасте виріб: найкращі коштовності золотої традиції

( Існує кілька різноманітних технік емалювання, що використовується у ювелірній промисловості: перегородчаста емаль — техніка нанесення емалі, при якій малюнок позначається тонким дротом, напаяним на пластину, а потім отвори, що утворилися, заповнюють емалями різних кольорів і виріб випалюють)

Це одна з найелегантніших і захоплюючих форм мистецтва у світі. Століттями автентичне китайське перегородчасте виробництво цінувалося за його вишукану красу та майстерність, необхідну для створення єдиного виробу - довгий, копіткий процес, який залишався практично незмінним протягом століть.

Точне походження cloisonné (вимовляється kloy-za-NAY) невідоме. Золоті каблучки в стилі перегородчастої форми були датовані тринадцятим століттям до нашої ери, а інші чудові витвори мистецтва перегородчастої форми траплялися в усі періоди історії, від Візантійської імперії дванадцятого століття до Італії, Франції, Іспанії та Японії. Але більшість експертів погоджуються, що найкращі зразки перегородчастого виробу були створені висококваліфікованими китайськими майстрами. Особливо під час династій Тан, Мін і Цін майстри створювали казкові вази, вишукані дзеркала, вигадливі прикраси та інші декоративні шедеври, які зараз практично безцінні.

Сьогодні велика традиція виняткової перегородчастої емалі жива і процвітає в невеликих майстернях Китаю, де майстри, які володіють цією старовинною дисципліною, продовжують створювати неймовірні витвори мистецтва.

«Іволга», п’ятий випуск у колекції Winged Jewels: Chinese Cloisonné Birds and Flowers, є приголомшливим прикладом китайської перегородчастої емалі, створеної майстрами Художньої майстерні Chingt'ai-lan Artists Workshop на основі оригінальної картини художника Майстер-ремісник Цзян Сюе-Бін.

Мистецтво Cloisonné вирізняється трьома ключовими етапами творчого процесу - продуманим візерунком дизайну, ручним нанесенням металу та емалі, а також чіткістю та різноманітністю кольорів. (Варіації цих елементів пояснюють той факт, що немає двох абсолютно однакових пластин.) Колекція «Крилаті коштовності: китайські перегородчасті птахи та квіти» є тріумфом у цих критичних аспектах. Уважно розглядати деталі кожної тарілки означає розуміти неймовірно вибагливу майстерність, пов’язану з її створенням.

Кожна позолочена лінія на поверхні окремої пластини насправді є лише найвищим тонким краєм мідної стрічки (званої «cloison» з французької, що означає металеву роздільну смугу), яка була сформована вручну та прикріплена до основної пластини. . Щоб створити «Іволгу», ремісники спочатку відтворили кожну деталь оригінального дизайну майстра Цзяна на мідній посудині, використовуючи тонкий дротяний пензель і чорнило. Потім вони обережно зігнули тонкі стрічки, щоб точно відповідати дизайну, припаявши їх на місце, щоб утворити ряд окремих «комірок» або камер, які містять різнокольорові емалі.

Не кожна перегородка служить для розділення двох кольорів, але деякі прорізають колір, щоб додати деталі або форму дизайну. Інші нез’єднані перегородчасті вирізи, подібні до тих, що переважають у фоновому візерунку на передній і задній частині «Іволги», є суто декоративним аспектом і використовуються для підкреслення краси багатьох традиційних виробів перегородчастого вирізу.

Точність, терпіння та майстерність, необхідні для майстрів, які створили «пташку », помітні в вигині кожної пелюстки квітки, шарах пір’я на крилах птахів і в усіх інших деталях, окреслених тонкими позолоченими стрічками. Але цей ретельний перший крок лише встановлює рамки. Застосування кольору до кожної невеликої частини дизайну однаково складне та настільки ж вражаюче, як і виконане в цій безпрецедентній колекції.

Виготовляючи кожну тарілку, майстри Ching-t'ai-lan опанували один із найскладніших аспектів перегородчастого виробу — успішне поєднання емалей різних кольорів в одній камері. Це величезний виклик для майстра, оскільки м’які емалі можуть дещо відрізнятися за кольором після затвердіння, а під інтенсивним теплом під час процесу випалу кольори часто можуть змішуватися не запланованим чином.

Майстри починають із безбарвної мінеральної пасти (фактично типу натурального м’якого скла) і додають різні оксиди металів, щоб отримати бажані кольори. Наприклад, блакитна задня земля на передній і задній частині. є результатом змішування кобальту і марганцю. Це традиційний фоновий колір для багатьох найкращих перегородчастих виробів п’ятнадцятого століття, який наноситься на обидві сторони пластини як засіб посилення.

мідна основа та демонстрація основного дизайну.

Розміщуючи перед собою емалі в окремих контейнерах, майстри повільно заповнюють кожну камеру вручну, а потім обпалюють пластину в печі або на відкритому вогні при температурах понад 1000 градусів за Фаренгейтом. Емалі повільно тануть на місці та твердіють, малюнок зливається з мідною основою, а яскраві кольори оживають. Але, оскільки емалі незмінно стискаються під інтенсивним нагріванням, весь процес повторюється стільки разів, скільки необхідно, поки камери не будуть повністю заповнені.

Нарешті майстри Ching-t'ai-lan ретельно шліфують поверхню емалі (часто використовуючи пісковик і деревне вугілля як абразиви), щоб відкрити верхній край перегородок, і полірують пластину до гладкості. Як завершальний штрих, кожна смуга позолочена вручну, що є характерною рисою найтоншого перегородчастого виробу, коли-небудь відомого.
Відпочиваючи на мить на гілці запашної магнолії, дві яскраво забарвлені іволги насолоджуються численними видами весни, що розквітають навколо них. Разом вони співають у тихий низький свист, додаючи просту мелодію до краси навколишнього середовища. За мить вони знову полетять, розправляючи свої характерні крила з чорними кінчиками, мчачи по повітрю та перелітаючи з гілки на гілку, як дві краплі золотого сонячного світла, що впали з чистого блакитного неба.

Сьогодні Цзян Сюе-Бін продовжує справу свого життя в Чикаго, звідки процвітає його міжнародна репутація. Winged Jewels: Cloisonné Birds and Flowers — це його друга китайська серія колекційних платівок обмеженого тиражу.

Майстерня художників Ching-t'ai-lan
Історики мистецтва погоджуються з тим, що багато найкращих зразків китайського перегородчастого виробу були створені протягом відносно короткого періоду епохи Цзин-тай-лань (1450-1456) династії Мін. Перегородчасте виріб Ching-t'ai-lan є одним із найзначніших внесків Китаю у світ мистецтва, оскільки з часом воно стало міжнародним стандартом, за яким оцінюють усі справжні витвори перегородчастого мистецтва.
Сьогодні велика традиція перегородчастої емалі Ching-t'ai-lan продовжує процвітати в чудових предметах мистецтва, створених майстернею Ching t'ai-lan Artists Workshop. Лише найкваліфікованіші та ретельно навчені майстри працюють під назвою Ching-t'ai-lan, оскільки вироби перегородчастої вирізки, які вони створюють, мають відповідати невпинним стандартам якості.
У талановитих і дбайливих руках майстра Чінг-тай-лань колір не може бути надто насиченим; окрему перегородку неможливо розташувати надто точно; готовий виріб не можна відшліфувати надто гладко.
ID: 842109966

Зв’язатися з продавцем

User avatar

Любов

на OLX з грудень 2014

Онлайн вчора в 16:12

xxx xxx xxx

Опубліковано 24 травня 2024 р.

Вінтажні панно перегородчаста емаль колекція 8 шт

12 000 грн.

Коллекция фарфора.

Користувач

Місцезнаходження

Про нас

Безкоштовна аплікація на твій телефон